be cool header

Customer Care

English for Customer Care è un corso breve, ideale per coloro che vogliano comunicare con i propri clienti in maniera efficace e raffinata, al telefono, di persona o con la parola scritta.

Summary

English for Customer Care is an ideal short course for those who need to communicate with customers effectively and politely in English, over the phone, in person, or in writing.

Units

  • Unit 1: Introduction to Customer Care: Customer care success, customer care business and jobs.
  • Unit 2: Face to face with customers: Body language, a company visit, trade fairs, the invisible customer.
  • Unit 3: Dealing with customers on the phone: General telephoning, the ‘customer care’ phone call, what the customers really hear.
  • Unit 4: Call centre success: Taking an order, hotline, customer-centered call centres.
  • Unit 5: Delivering customer care through writing: Effective letters and emails, formal and informal writing styles.
  • Unit 6: Dealing with problems and complaints: Complaint strategies and policies, the letter of apology, explaining company policy.

Chiedi informazioni?

Il tuo nome (richiesto)

La tua email (richiesto)

Oggetto

Il tuo messaggio

Facebook

Twitter

Community

Questo sito fa uso di cookie per migliorare l’esperienza di navigazione degli utenti e per raccogliere informazioni sull’utilizzo del sito stesso. Informazioni aggiuntive

Questo sito utilizza i cookie per fonire la migliore esperienza di navigazione possibile. Continuando a utilizzare questo sito senza modificare le impostazioni dei cookie o clicchi su "Accetta" permetti al loro utilizzo.

Chiudi